میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت تیرآهن ۱۲

تیرآهن نوعی از پروفیل های ساختمانی می باشد که دارای سطح مقطعی به شکل I و H است. کاربرد تیرآهن ۱۲ در انواع سازه های شهری و ساختمان ها گستره شده و با بیشتر شدن تقاضای این محصول، قیمت آن نیز رو به افزایش است. سایت آهن میثاق همواره در تلاش است تا موانع بازار را کنار زده و با قیمت های رقابتی به متقاضیان این محصول خدمات می دهد. جهت اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۲ امروز از جدول درج شده در این صفحه کمک بگیرید و برای اطلاع از قیمت سایز های دیگر این مقطع، به صفحه قیمت تیرآهن مراجعه کنید.

محصول وزن محل بارگیری قیمت
تیرآهن ۱۲ اصفهان ۱۳۰ کیلوگرم انبار شاد آباد تماس بگیرید

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تیرآهن ۱۲

در بین انواع مقاطع پر فروش فولادی، قیمت تیرآهن ۱۲ نیز تحت تاثیر عوامل متعددی قرار گرفته است. برخی از این موارد عبارتند از: نوسانات قیمت آهن، عرضه و تقاضای بازار، هزینه سوخت و حمل و نقل بار، مواد به کار رفته و نحوه ساخت تیرآهن. برای داشتن خریدی مقرون به صرفه و حفظ سرمایه و بودجه پروژه خود، بهتر است پیش از اقدام به خرید تیرآهن ۱۲ مصالح مورد نیاز سازه خود را به دقت بررسی کنید تا دچار از دست رفتگی سرمایه نشوید. کارشناسان سایت آهن میثاق همواره آماده مشاوره دادن به شما عزیزان می باشند. جهت اطلاع از قیمت روز تیرآهن ۱۲ می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

خرید تیرآهن از سایت آهن میثاق

جهت خرید تیرآهن ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *