میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت تیرآهن ۱۴

تیرآهن پروفیل هایی به شکل های T، H و I می باشند که به آن ها می توان به عنوان اصلی ترین بخش ساخت و ساز اشاره کرد. از این فولاد مقاوم در انواع ساخت و ساز از جمله ساختمان های شهری، آسمان خراش ها، جاده و انواع پل ها استفاده می شود. پرکاربردترین سایز تیرآهن، تیرآهن ۱۴ است که در کارخانه های متعددی نیز تولید می گردد. قیمت تیرآهن ۱۴ توسط عوامل مختلفی بدست می آید و روزانه توسط کارخانه های تولید کننده اعلام می شود. سایت آهن میثاق در جدول فوق قیمت روز تیرآهن ۱۴ را از کارخانه های تولیدی این محصول در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید به راحتی قیمت ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را برای خرید خود داشته باشید. 

جهت اطلاع از قیمت تیرآهن در سایز های دیگر، به صفحه قیمت تیرآهن مراجعه کنید.

محصول وزن محل بارگیری قیمت
تیرآهن ۱۴ اصفهان ۱۵۵ کیلوگرم انبار شاد آباد ۴,۱۸۰,۰۰۰ تومان
تیرآهن ۱۴ ماهان ۱۲۰ کیلوگرم انبار شاد آباد تماس بگیرید
تیرآهن ۱۴ یزد ۱۳۵ کیلوگرم انبار شاد آباد تماس بگیرید
تیرآهن ۱۴ فایکو ۱۳۵ کیلوگرم انبار شاد آباد تماس بگیرید
تیرآهن ۱۴ اهواز ۱۷۰ کیلوگرم انبار شاد آباد ۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان

کارخانه های تولید کننده تیرآهن ۱۴

این محصول به صورت روزانه در حجم بزرگی از سوی کارخانه های ایرانی تولید و به بازار عرضه می گردد. همچنین قیمت تمام شده روز تیرآهن ۱۴ نیز بلافاصله از کارخانه ها اعلام شده و در سایت آهن میثاق درج می گردد.  برخی از این کارخانه ها عبارتند از: ذوب آهن اصفهان، تیرآهن اهواز، فایکو، تیرآهن یزد، ماهان و کرمانشاه. 

جهت اطلاع از قیمت تمام شده هرکدام از این کارخانه ها می توانید به جدول قیمت تیرآهن ۱۴ که در بالای صفحه درج شده مراجعه کرده و یا با مشاورین آهن میثاق تماس بگیرید تا ضمن اطلاع از قیمت روز تیرآهن کارخانه ها، پیش فاکتور خود را نیز دریافت کنید. 

قیمت روز تیرآهن ۱۴

تعیین قیمت تیرآهن ۱۴ امروز به عوامل متعددی بستگی دارد که این امر نواسانات زیادی در قیمت تمام شده ایجاد می کند. به همین خاطر نیز تمامی کارخانه های تولیدی قیمت تیرآهن ۱۴ را روزانه اعلام می کنند. از جمله این عوامل می توان به قیمت مواد اولیه، وزن و ابعاد تیرآهن، قیمت سهام و ارز، شرایط اقتصادی، هزینه های سوخت و حمل و نقل، برند کارخانه تولید کننده و میزان عرضه وتقاضای بازار اشاره کرد.

بهتر است نیاز مصالح خود را به دقت برآورد کرده و با در نظر گرفتن کیفیت مورد نیاز و بودجه خود، انتخابی مقرون به صرفه داشته باشید. مشاورین آهن میثاق همواره به شما کمک می کنند تا با شناخت بهتر بازار با خیال آسوده خرید کنید. جهت خرید تیرآهن ۱۴ از طریق شماره های درج شده با ما تماس بگیرید. 

قیمت تیرآهن ۱۴ ذوب آهن اصفهان

یکی از باکیفیت ترین مصالح فولادی از جمله تیرآهن، از تولیدات کارخانه ذوب آهن اصفهان است. فولاد ذوب آهن اصفهان از پرفروش ترین محصولات فولادی بازار می باشد که تیرآهن ۱۴ نیز در بین آنهاست. همانطور که گفته شد قیمت تیرآهن ۱۴ ذوب آهن اصفهان تحت تاثیر عوامل مختلف تعیین شده و به صورت روزانه از سوی کارخانه اعلام می گردد. کارشناسان ما درسایت آهن میثاق  جدول کاملی از انواع تیرآهن های ذوب آهن اصفهان به همراه قیمت و اطلاعات انبارشان در بالای این صفحه تهیه کرده اند که شما می توانید به از آن جهت تخمین هزینه پروزه تان استفاده کنید.

قیمت شاخه تیرآهن ۱۴

قیمت تیرآهن ۱۴ به دو شکل شاخه ای و کیلویی به خریداران عرضه می شود که شما می توانید بنا به نیاز مصالح خود، از هر نوع سفارش دهید. جهت اطلاع از قیمت شاخه تیرآهن ۱۴ یا دریافت پیش فاکتور خود، با ما تماس بگیرید.

خرید تیرآهن از سایت آهن میثاق

جهت خرید تیرآهن ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *