میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت تیرآهن ۱۶

یکی از پروفیل های فولادی پر مصرف در سازه های متنوع، تیرآهن می باشد.تیرآهن ۱۶ یکی از سایزهای پرکاربرد و مناسب برای پروژه‌های شهری است که قیمت آن نسبت به سایزهای بزرگتر، کمتر است. از کاربرد های تیرآهن ۱۶ می توان به حفظ مقاومت ساختمان اشاره کرد. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد قیمت تیرآهن ۱۶، می‌توانید از جدول بالای این صفحه استفاده کرده  و برای اطلاع از قیمت تیرآهن در سایز های دیگر، به صفحه قیمت تیرآهن مراجعه کنید.

محصول وزن محل بارگیری قیمت
تیرآهن ۱۶ اصفهان ۱۹۰ کیلوگرم انبار شاد آباد ۵,۲۵۰,۰۰۰ تومان
تیرآهن ۱۶ یزد ۱۷۰ کیلوگرم انبار شاد آباد تماس بگیرید
تیرآهن ۱۶ ماهان ۱۶۰ کیلوگرم انبار شاد آباد تماس بگیرید

قیمت تیرآهن ۱۶ امروز

پیش بینی قیمت روز تیرآهن ۱۶ در عمل کاری دشوار است. زیرا عوامل مختلفی روزانه بر قیمت نهایی محصول تاثیر گذارند. عواملی مانند قیمت سوخت و حمل و نقل، قیمت نهایی کارخانه ها، قیمت آهن و همانند آن ها که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور همواره در حال تغییر اند. بهترین راه برای بررسی قیمت تیرآهن ۱۶ امروز، استفاده از جدول قیمت سایت آهن میثاق است. کارشناسان ما با در نظر گرفتن قیمت های رقابتی، به صورت روزانه جدول ها را آپدیت می کنند و همواره آماده مشاوره دادن به خریداران عزیز می باشند. جهت اطلاع از قیمت امروز تیرآهن ۱۶ با شماره های درج شده تماس بگیرید.

کارخانه های فروش تیرآهن ۱۶

یکی از عوامل مهم که باید قبل از خرید مقاطع فولادی به آن توجه کرد، برند و کارخانه تولید کننده آن محصول است. کیفیت مواد به کار رفته، روش ساخت استاندارد، قیمت منصفانه و خدمات مناسب از جمله مواردی هستند که محصولات یک برند را با ارزش تر می کنند. برخی از کارخانه های فروش تیرآهن ۱۶ عبارتند از: کارخانه ذوب آهن اصفهان، فایکو، ماهان، یزد، کرمانشاه و کارخانه اهواز. جهت اطلاع از قیمت تیرآهن کارخانه اصفهان و دیگر کارخانه های تولیدی، به جدول درج شده فوق مراجعه کنید.

تیرآهن ۱۶ قیمت و سایز

هر چه سایز تیرآهن بزرگتر باشد، بدین معناست که توانایی تحمل بار های سنگین تری را دارد. برای مثال تیرآهن ۱۶ می تواند بار های سنگین تری را نسبت به تیرآهن سایز های پایین‌تر از خود تحمل کند. از آن جا که هدف اصلی کاربرد تیرآهن در تحمل نیروهای کششی و خمشی می باشد، می توان گفت مقاوم‌سازی ساختمان ها اصلی ترین وظیفه تیرآهن هاست. بنابراین هنگام خرید باید محاسبات دقیقی داشته و سایز مناسب سازه خود را انتخاب کنید. از آن جا که قیمت ها همواره دچار نوسانات بازار است، بهتر است پیش از اقدام به خرید تیرآهن ۱۶، قیمت های بازار را بررسی کرده تا خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. در جدول فوق می توانید قیمت تیرآهن شماره ۱۶ را از کارخانه های مختلف مشاهده کنید.

خرید تیرآهن از سایت آهن میثاق

جهت خرید تیرآهن ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *