میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت ناودانی ۲۰

خرید و قیمت ناودانی 20 در انبار شادآباد

خرید و قیمت ناودانی ۲۰ در انبار شادآباد

ناودانی۲۰ ممکن است از جنس گالوانیزه، استیل یا آلومینیوم باشد. هر کدام از این مواد تشکیل دهنده قابلیت ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند که ممکن است قابل استفاده در سازه های خاص باشد. همین امر موجب شده تا قیمت ناودانی ۲۰ از کارخانه های مختلف، متفاوت باشد. البته به دلیل داشتن وزن نسبتا زیاد، قیمت آن به طور کلی از دیگر سایز های ناودانی بالاتر است. جهت دسترسی آسان به قیمت ناودانی ۲۰ بهترین راه استفاده از جدول قیمت سایت آهن میثاق است. همچنین می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در خریدتان راهنمایی کنند. برای مشاهده قیمت سایز های دیگر به صفحه قیمت ناودانی مراجعه کنید.

ناودانی ۲۰ قیمت و ابعاد

طبق جدول اشتال منظور از سایز ناودانی ۲۰ اندازه بین دو بال آن است. یعنی طول جان (فاصله بین دو بال) این ناودانی، ۲۰ سانتی‌متر (۲۰۰ میلی‌متر) است. بهتر است پیش از اقدام به خرید، نیاز های پروژه خود را بررسی کرده و بر طبق آن سایز مناسب ناودانی را پیدا کنید. همچنین باید به قیمت حمل و نقل بار نیز توجه خاصی داشته باشید زیرا در صورت دور بودن انبار بارگیری و مکان پروژه، ممکن است هزینه های باربری از خود قیمت ناودانی بیشتر شود. در جدول بالای صفحه می توانید قیمت ناودانی ۲۰ از کارخانه های متفاوت را مشاهده کنید.

خرید و قیمت ناودانی 20 در انبار شادآباد
خرید و قیمت ناودانی ۲۰ در انبار شادآباد

خرید ناودانی از سایت آهن میثاق

جهت خرید ناودانی ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *