میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت تیرآهن ۱۸

استحاک سازی و قابلیت استفاده در سازه های بزرگ، تیرآهن را به یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت ساختمان سازی تبدیل کرده است که یک از سایز های مهم این محصول، تیرآهن ۱۸ می باشد. از این سایز می توان جهت تحمل بار های نسبتا سنگین استفاده کرد که به همین علت کاربرد تیرآهن ۱۸ گسترده‌تر نیز می شود. اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور اطلاع از قیمت روز آن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. در این صفحه می توانید قیمت تیرآهن ۱۸ امروز را مشاهده کنیدو همچنین جهت اطلاع از قیمت سایز های دیگر، به صفحه قیمت تیرآهن مراجعه کنید.

محصول وزن محل بارگیری قیمت
تیرآهن ۱۸ اصفهان ۲۳۰ کیلوگرم انبار شاد آباد ۶,۱۸۰,۰۰۰ تومان
تیرآهن ۱۸ ماهان ۱۹۰ کیلوگرم انبار شاد آباد تماس بگیرید
تیرآهن ۱۸ یزد ۲۰۶ کیلوگرم انبار شاد آباد تماس بگیرید
تیرآهن ۱۸ اهواز ۲۲۰ کیلوگرم انبار شاد آباد تماس بگیرید

قیمت روز تیرآهن ۱۸

با توجه به عوامل متعددی که نوسانات بازار را به وجود می آورند، بررسی قیمت تیرآهن ۱۸ کمی سخت خواهد بود. به همین علت کارشناسان سایت آهن میثاق برای خریداران این محصول جدولی در نظر گرفته اند که قیمت روز تیرآهن ۱۸ را از کارخانه های متعددی همچون کارخانه اصفهان، یزد، اهواز و کرمانشاه در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این جدول به راحتی می توانید هزینه های خود را بررسی کرده و بهترین خرید را تجربه کنید. جهت دریافت مشاوره و پیش فاکتور خود با شماره های درج شده تماس بگیرید.

خرید تیرآهن ۱۸ از کارخانه ذوب آهن اصفهان

همانطور که گفته شد در جدول درج شده در این صفحه می توانید قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان و دیگر کارخانه های کشور را مشاهده کنید. پیش از خرید بهتر است مسافت انبار بارگیری تا محل پروژه خود را در نظر بگیرید تا هزینه های حمل و نقل که یکی از اصلی ترین بخش قیمت تیرآهن ۱۸ است را به حداقل ممکن برسانید. از این رو برای خرید تیرآهن ۱۸ از کارخانه ذوب آهن اصفهان با ما تماس بگیرید تا محصول از انبار تهران برایتان ارسال شود.

 عوامل تاثیر گذار در قیمت تیرآهن ۱۸

با توجه به اینکه قیمت تیرآهن ۱۸ به صورت روزانه تغییر می‌کند و برخی عوامل بر آن تأثیر دارند، قبل از خرید این محصول به موارد زیر توجه کنید:

۱٫ برند تولید کننده: برخی کارخانه های معروف در بازار وجود دارد که به دلیل کیفیت بالا و قابل اعتماد بودن، قیمت بالاتری نسبت به سایر کارخانه های دارند.

۲٫ جنس تیرآهن ۱۸: جنس تیرآهن نقش مهمی در کاربرد آن بازی می‌کند. قیمت تیرآهن ۱۸ در جنس های متفاوت با یکدیگر اختلاف دارند.

۳٫ هزینه حمل و نقل: هزینه حمل و نقل تیرآهن ۱۸ نیز باید در نظر گرفته شود. این هزینه ممکن است به دلیل فاصله بین کارخانه و محل پروژه، متغیر باشد.

۴٫ نوسانات بازار: قیمت این محصول همواره در بازار روزانه تغییر می‌کند و به عوامل اقتصادی، سیاسی و فصلی بستگی دارد. برای خرید مناسب، بهتر است نوسانات بازار را پیش‌بینی کنید و از جدول قیمت روزانه استفاده کنید.

برای مشاهده قیمت تیرآهن ۱۸ امروز از کارخانه‌های مختلف، جدول بالای صفحه را مشاهده کنید. همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره و اقدام به خرید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

خرید تیرآهن از سایت آهن میثاق

جهت خرید تیرآهن ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

 

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *