میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت تیرآهن ۲۰

قیمت تیرآهن ۲۰

تیرآهن یکی از مهمترین پروفیل های ساختمانی به حساب می آید که در ساخت و ساز های مختلف استفاده می شود. این محصول به صورت تیرهای فولادی با شکل ظاهری شبیه حروف I و H، در استاندارد های مختلف و با استفاده از آلیاژ های گوناگون قابل تولید است. جهت خرید تیرآهن۲۰، باید مصالح مورد نیاز پروژه خود را به خوبی بشناسید. همچنین، بررسی قیمت تیرآهن ۲۰ امروز نیز بسیار مهم است تا بتوانید هزینه های پروژه خود را به درستی تخمین زده و سرمایه خود را از دست ندهید. جهت اطلاع از قیمت تیرآهن ۲۰ از تولیدی کارخانه های مختلف، از جدول درج شده در بالای صفحه استفاده کرده و برای اطلاع از قیمت دیگر سایز های این محصول، به صفحه قیمت تیرآهن مراجعه کنید.

ابعاد تیرآهن ۲۰ و قیمت

تیرآهن ۲۰ جز دسته سایز های نسبتا بالا تیرآهن محسوب می شود که تحمل بار های نسبتا سنگین را دارد. به علت داشتن وزن بالاتر، تیرآهن ۲۰ توانایی تحمل بار های سنگین را دارد و می توان از آن در انواع پروژه های شهری و ساختمان سازی استفاده کرد. همین امر موجب شده تا قیمت تیرآهن ۲۰ بالاتر از سایز های کوچک‌تر خود باشد. البته باید این را هم در نظر گرفت که قیمت محصول از کارخانه ای به کارخانه دیگر متفاوت است. در جدول قیمت این صفحه لیستی از کارخانه های تولیدی تیرآهن ۲۰ و قیمت آن ها تهیه کرده ایم تا بتوانید به راحتی هزینه پروژه های خود را با قیمت تیرآهن ۲۰ بررسی کنید.

خرید تیرآهن از سایت آهن میثاق

جهت خرید تیرآهن ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *