میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت تیرآهن ۲۲

قیمت تیرآهن ۲۲

بررسی قیمت تیرآهن ۲۲ به صورت روزانه کاری دشوار و ناممکن به نظر می رسد. زیرا عوامل متعددی از قبیل نوسانات قیمت آهن و بازار و تغییرات قیمت سوخت در حمل و نقل همواره در تغییرات قیمت این محصول نقش دارند. بهترین و ساده‌ترین راه استفاده از جدول های قیمت سایت آهن میثاق می باشد. کارشناسان ما با درنظر گرفتن عوامل مختلف، قیمت های جدول تیرآهن ۲۲ را روزانه آپدیت می کنند. همچنین شما می توانید جهت اطلاع از قیمت تیرآهن ۲۲ کارخانه های مختلف و یا دریافت پیش فاکتور خود، با شماره های درج شده تماس بگیرید. جهت اطلاع از قیمت سایز های دیگر، به صفحه قیمت تیرآهن مراجعه کنید.

خرید تیرآهن ۲۲ از کارخانه فایکو

یکی از کارخانه های مطرح در زمینه تولید پروفیل و مقاطع فولادی، کارخانه فایکو می باشد. شما می توانید جهت خرید تیرآهن ۲۲ از کارخانه فایکو، قیمت به روز آن را در جدول فوق مشاهده کرده و هزینه های پروژه خود را محاسبه کنید. طبق نظر کارشناسان بهتر است پیش از خرید از هر کارخانه، قیمت و کیفیت محصولات آن را بررسی کرده تا محصولی مطابق با معیار های خود خریداری کنید. در جدول قیمت تیرآهن ۲۲ می توانید کارخانه های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

تیرآهن ۲۲ قیمت و ابعاد

هر چه سایز مقاطع فولادی بالاتر باشد، توانایی تحمل بار بیشتری خواهند داشت. برای مثال تیرآهن ۲۲ توانایی تحمل بار های سنگین تری نسبت به سایز های کوچک تر خود دارد. این امرموجب محدود شدن کاربرد هر یک از سایز های این محصول می گردد. البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که هر چه سایز تیرآهن بالاتر باشد، وزن آن بیشتر و به طبع قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. به همین دلیل اگر پروژه ای نیاز به تحمل بار های سنگین ندارد، بهتر است از سایز های پایین تر استفاده کرد تا از هدر رفت سرمایه جلوگیری شود. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام به خرید، قیمت تیرآهن ۲۲ امروز را بررسی کرده و با بودجه پروژه خود مقایسه کنید.

کارخانه های فروش تیرآهن ۲۲

کارخانه های مختلفی در سراسر کشور به فروش تیرآهن ۲۲ پرداخته اند. از جمله آن ها می توان به کارخانه اصفهان، فایکو، یزد، اهواز، کرمانشاه، ماهان و … اشاره کرد. بعد از انتخاب کارخانه تولیدی مورد نظر خود، بهتر است با در نظر گرفتن مکان پروژه خود، نزدیک ترین انبار بارگیری را جهت خرید تیرآهن ۲۲ در نظر بگیرید. این کار سبب کاهش هزینه های سنگین حمل ونقل شده و قیمت تمام شده را به حداقل می رساند. جهت اطلاع از قیمت تیرآهن ۲۲ کارخانه یزد و دیگر کارخانه ها، از جدول درج شده در بالای صفحه کمک بگیرید.

خرید تیرآهن از سایت آهن میثاق

جهت خرید تیرآهن ۲۲ ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *