میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت تیرآهن ۲۴

قیمت تیرآهن ۲۴

این مقطع پروفیلی به علت نوع ساخت خود، توانایی بالایی در تحمل فشار، کشش و خمش دارد که همین امر نیز آن را به ستون اصلی مقاوم‌سازی ساختمان ها تبدیل کرده است. از این رو تیرآهن ۲۴ کاربرد بسیاری در انواع سازه ها داشته و بررسی قیمت آن امری حائز اهمیت است. در جدول درج شده در این صفحه، قیمت تیرآهن ۲۴ از کارخانه های مختلف تولید کننده آن در سراسر کشور در اختیار خریداران گذاشته شده است. با توجه به جدول می توانید از کارخانه مورد نظر خود، مقدار تیرآهن دلخواه تان را سفارش دهید. برای اطلاع از قیمت سایز های دیگر این محصول، به صفحه قیمت تیرآهن مراجعه کنید.

عوامل مؤثر در قیمت تیرآهن ۲۴ امروز

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت روز تیرآهن ۲۴، می توان به کیفیت و روش ساخت، مواد تولید کننده، جنس تیرآهن، وضعیت اقتصادی کشور، قیمت آهن در بازار های خارجی و همانند آن ها اشاره کرد. بهتر است پیش از خرید اطلاعات کافی از نوسانات بازار داشته باشید تا دچار از دست رفتگی سرمایه نشوید. در جدول فوق می توانید قیمت تیرآهن ۲۴ کارخانه های مختلف را مشاهده کنید.

کارخانه های فروش تیرآهن ۲۴

قیمت این محصول در کارخانه های مختلف، متفاوت است اما به طور کلی تیرآهن ۲۴ به علت داشتن وزن نسبتا بالا، قیمت بیشتری نسبت به سایز های کمتر از خود دارد. از جمله کارخانه های تولید کننده تیرآهن ۲۴ می توان به کارخانه یزد، فایکو، ذوب آهن اصفهان و … اشاره کرد. هرکدام از تولید کنندگان این مقطع فولادی کیفیت و روش ساخت منحصر به فردی دارند و بهتر است پیش از اقدام به خرید، محصولات هر کارخانه را با معیار های خود بررسی کنید. جهت اطلاع از قیمت تیرآهن ۲۴ کارخانه فایکو و دیگر تولید کنندگان، با شماره های درج شده تماس گرفته و یا به جدول قیمت فوق مراجعه کنید.

تیرآهن ۲۴ قیمت و ابعاد

همانطور که پیش از این گفته شد، ابعاد تیرآهن ۲۴ از سایز های پایین‌تر از آن، بیشتر و همچنین وزن آن نیز بالاتر می باشد. به همین علت از این محصول می توان در ساختمان های بلند تر و سازه های بزرگ‌تر استفاده کرد. مانند دیگر پروفیل های فولادی، قیمت تیرآهن ۲۴ به علت وزن بیشتر خود، گران‌تر از سایز های کوچکتر است اما باید به این نکته نیز توجه داشت که این قیمت در کارخانه های مختلف، تفاوت دارد. بهتر است پیش از خرید از نیاز های پروژه خود مطمئن بوده و مناسب ترین سایز تیرآهن را انتخاب کنید.

خرید تیرآهن از سایت آهن میثاق

جهت خرید تیرآهن ۲۴ ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *