میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت ناودانی ۱۰

قیمت ناودانی ۱۰ در شادآباد تهران

یکی از مقاطع فولادی کاربردی در صنایع و سازه ها، ناودانی می باشد که دارای یک جان و دو بال با سطح مقطعی به شکل C یا U است. ناودانی ۱۰ کاربرد بسیاری در صنعت و انواع سازه ها دارد که همین امر موجب اهمیت اطلاع از قیمت روز می باشد. در جدول قیمت ناودانی ۱۰ سایت آهن میثاق، پایین ترین قیمت بازار برای خریداران این محصول در نظر گرفته شده است تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. همچنین شما می توانید جهت دریافت مشاوره و یا اطلاع از قیمت آهن ناودانی۱۰، با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. 

محصولطولمحل بارگیریقیمت
ناودانی ۱۰ شکفته مشهد۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
ناودانی ۱۰ فولاد تهران۶ مترانبار شاد آباد۲۷,۰۰۰ تومان
ناودانی ۱۰ نصر تبریز۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید

قیمت ناودانی ۱۰ سبک

اگر وزن ناودانی ۱۰ از استاندارد جدول اشتال کمتر باشد، به آن ناودانی سبک گفته می شود. بدیهی است که به علت داشتن وزن کمتر، قیمت ناودانی ۱۰ سبک پایین‌تر می باشد. البته همین امر موجب می شود تا کاربرد این محصول کمتر باشد زیرا توانایی تحمل بار های سنگین را نخواهد داشت. لذا پیش از خرید از به این نکته توجه داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. کارشناسان ما همواره آماده اند تا شما را در خرید تان راهنمایی کنند.

قیمت ناودانی ۱۰ سنگین

برخلاف چیزی که برای ناودانی سبک گفته شد، این نوع دارای وزنی مطابق با جدول استاندارد می باشد. بنابراین می توان گفت قیمت ناودانی ۱۰ سنگین، بالاتر از ناودانی ۱۰ سبک است و دلیل آن نیز داشتن وزنی بیشتر است. در جدول فوق می توانید قیمت هر دو نوع را از تولیدی کارخانه های مختلف مشاهده کنید.

ناودانی ۱۰ قیمت و ابعاد

ابعاد ناودانی ۱۰ طبق جدول استاندارد اشتال تعیین می شود. برای مثال منظور از سایز ۱۰، آن است که طول جان یا همان فاصله بین دو بال ناودانی، ۱۰ سانتی‌متر (۱۰۰ میلی‌متر) می باشد. وزن ناودانی ۱۰ یکی دیگر از کمیت های جدول اشتال است که نقش مهمی نیز در تعیین قیمت تمام شده محصول دارد. قیمت ناودانی ۱۰ نسبت به دیگر سایز های پایین‌تر از خود، بیشتر است. زیرا وزن بیشتری دارد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز ناودانی ۱۰ در هر لحظه، از جدول فوق استفاده کنید و یا با ما تماس بگیرید. همچنین برای اطلاع از قیمت سایز های دیگر ناودانی، به صفحه قیمت ناودانی مراجعه کنید.

خرید ناودانی از سایت آهن میثاق

جهت خرید نبشی ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت نبشی، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *