میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت ناودانی ۱۲

خرید و قیمت ناودانی ۱۲

بررسی قیمت ناودانی ۱۲ می تواند کمی دشوار باشد زیرا عوامل متعددی در تعیین قیمت آن نقش دارند. از این رو سایت آهن میثاق انواع متفاوت ناودانی ۱۲ را بر اساس جنس و کارخانه تولیدی آن ها دسته بندی کرده و به صورت روزانه قیمت هر کدام را در جدول بالای این صفحه قرار می دهد تا خریداران بتوانند هزینه های پروژه خود را تخمین زده و بررسی کنند. جهت اطلاع از قیمت ناودانی ۱۲ امروز، کافیست کارخانه مورد نظرتان را در جدول پیدا کرده و قیمت آن را مشاهده کنید و یا با شماره های درج شده تماس بگیرید. اگر برای پروژه خود به سایز های دیگر ناودانی نیاز دارید، قیمت آن ها را در صفحه قیمت ناودانی مشاهده کنید.

محصولطولمحل بارگیریقیمت
ناودانی ۱۲ دهشیر یزد۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
ناودانی ۱۲ شکفته مشهد۶ مترانبار شاد آباد۲۷,۲۰۰ تومان

ناودانی ۱۲ قیمت و ابعاد

منظور از ناودانی ۱۲ آن است که طول جان یا فاصله بین دو بال آن، ۱۲ سانتی‌متر ( ۱۲۰ میلی‌متر) باشد. این سایز بر اساس جدول اشتال محاسبه می شود. در بین انواع سایز های ناودانی، ناودانی ۱۲ وزن بیش تری دارد. لذا این محصول قیمت بالاتری نسبت به سایز های پایین‌تر از خود دارد. البته قیمت ناودانی ۱۲ از کارخانه های مختلف، متفاوت است که می توانید در جدول فوق با یکدیگر مقایسه کنید.

خرید ناودانی از سایت آهن میثاق

جهت خرید ناودانی ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *