میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت ناودانی ۱۴

قیمت ناودانی ۱۴ انبار شادآباد تهران

ناودانی ۱۴ از یک جان تشکیل شده که دو بال به صورت عمود در دو طرف آن قرار دارد. در سازه های شهری مانند پل ها و ساختمان ها، این محصول به عنوان عنصر سازه ای استفاده می شود. همچنین در صنایع خودرو سازی، ناودانی ۱۴ برای ساخت قطعات خودرو به کار می رود. بنابراین به علت کاربرد زیاد این محصول در پروژه های مختلف، بهتر است پیش از خرید از قیمت روز آن مطلع شد و هزینه های پروژه را تخمین زد. در جدول بالای این صفحه می توانید قیمت ناودانی ۱۴ از کارخانه های مختلف را مشاهده کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت دیگر سایز های ناودانی، به صفحه قیمت ناودانی مراجعه کنید.

محصولطولمحل بارگیریقیمت
ناودانی ۱۴ شکفته مشهد۶ مترانبار شاد آباد۲۷,۵۰۰ تومان
ناودانی ۱۴ ناب تبریز۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید

عوامل مؤثر بر قیمت ناودانی ۱۴

بسیاری از عوامل در تعیین قیمت ناودانی ۱۴ نقش دارند. از جمله آن ها می توان به برند تولید کننده، جنس ناودانی، قیمت تمام شده آهن، نوسانات بازار، هزینه های باربری و … اشاره کرد. بررسی تمامی این عوامل در عمل کار دشوار و غیر ممکنی است. اما شما می توانید در سایت آهن میثاق به قیمت روز ناودانی ۱۴ در هر لحظه دسترسی داشته باشید. کافیست به جدول بالای این صفحه مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

خرید ناودانی از سایت آهن میثاق

جهت خرید ناودانی ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *