میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت ناودانی ۴

قیمت ناودانی ۴ در انبار شادآباد تهران

عوامل مختلفی به صورت  روزانه قیمت ناودانی ۴ را تحت تاثیر قرار می دهند که پیش بینی آن ها در عمل امکان‌پذیر نیست. برخی از این عوامل عبارتند از: نوسانات بازار، قیمت بازار های ارزی، قیمت مواد اولیه و هزینه های حمل و نقل. اما برای بررسی راحت قیمت ناودانی ۴، می توانید به سایت آهن میثاق مراجعه کنید. در این صفحه، انواع مختلف ناودانی ۴ بر اساس کارخانه تولیدی آن ها دسته بندی شده است و قیمت هر کدام را در جدول فوق مشاهده می کنید. با استفاده از این قیمت ها، می توانید هزینه های پروژه خود را ارزیابی کنید. همچنین، شماره تماس کارشناسان سایت نیز درج شده است و شما می توانید با تماس با آنها، علاوه بر اطلاعات قیمت، پیش فاکتور خود را نیز درخواست کنید. برای مشاهده قیمت سایز های دیگر، به صفحه قیمت ناودانی مراجعه کنید.

ناودانی ۴ قیمت و ابعاد

ناودانی از یک جان تشکیل شده که دو بال به صورت موازی در دو طرف آن قرار گرفته است. منظور از ناودانی ۴، آن است که فاصله بین دو بال یا همان ارتفاع جان، ۴ سانتی‌متر (۴۰ میلی‌متر) است.  جهت اطلاع از قیمت این محصول، می توانید از جدول قیمتی که در بالای صفحه مشاهده می کنید، کمک بگیرید. کارشناسان آهن میثاق همواره در تلاش اند تا پایین ترین قیمت بازار را برای خریداران در نظر گرفته تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

خرید ناودانی از سایت آهن میثاق

جهت خرید ناودانی ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *