میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت ناودانی ۶

خرید و قیمت ناودانی ۶ شادآباد

ناودانی ۶ دارای یک جان و دو بال عمود روی جان در یک جهت هستند. اگر ضخامت بال ها و جان یکسان باشد، آن ناودانی به صورت پرسی تولید شده است. اما اگر ضخامت بال ها و جان با یکدیگر برابر نباشد، آن ناودانی به صورت نورد سرد تولید شده است. به علت تفاوت در روش تولید، قیمت ناودانی ۶ از کارخانه ای به کارخانه دیگر متفاوت است. اما به طور کلی قیمت معقولی دارد زیرا وزن این سایز نسبتا پایین است. جهت اطلاع از قیمت روز ناودانی۶، از جدول فوق که توسط کارشناسان سایت آهن میثاق به صورت روزانه آپدیت می شود، استفاده نمایید. در صورت نیاز به سایز های دیگر ناودانی، می توانید قیمت هرکدام را در صفحه قیمت ناودانی مشاهده کنید. 

محصولطولمحل بارگیریقیمت
ناودانی ۶ اسپیرال۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
ناودانی ۶ شکفته مشهد۶ مترانبار شاد آباد۲۷,۵۰۰ تومان
ناودانی ۶ توس۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
ناودانی ۶ فولاد تهران۶ مترانبار شاد آباد۲۷,۵۰۰ تومان

عوامل مؤثر بر قیمت ناودانی ۶

عوامل گوناگونی همواره روی قیمت ناودانی ۶ تاثیر گذارند. از جمله این عوامل می توان به برند تولید کننده، نوسانات بازار، مضعیت اقتصاد کشور، هزینه های باربری و … اشاره کرد. از آنجا که این محصول در جنس و کیفیت های مختلفی تولید می شود و هرکدام نیز کاربرد مخصوصی دارند، پیشنهاد می کنیم ابتدا نیاز های پروژه خود را بشناسید سپس بهترین نوع ناودانی ۶ را برای خرید انتخاب کنید. کارشناسان آهن میثاق همواره آماده اند تا در این زمینه به شما مشاوره دهند. شما می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید یا از جدول قیمت ناودانی سایز۶ استفاده کنید.

خرید ناودانی از سایت آهن میثاق

جهت خرید ناودانی ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *