میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت ناودانی ۸ 

قیمت ناودانی ۸ در آهن آلات میثاق

یکی از پرکاربرد ترین محصولات فلزی در ساختمان سازی و صنعت، ناودانی می باشد که کاربرد های فراوانی در چارچوب های فلزی، صنایع خودروسازی و کشتی سازی دارد.  قیمت ناودانی ۸ بر اساس عوامل گوناگونی تعیین می شود که از مهم ترین آن ها می توان برند سازنده، نرخ دلار و مواد به کار رفته را نام برد. 

شما می توانید قیمت روز ناودانی ۸ را در جدول فوق مشاهده کرده و برای داشتن تجربه خریدی بهتر، از کارشناسان آهن میثاق مشاوره بگیرید. برای اطلاع از قیمت سایز های دیگر، به صفحه قیمت ناودانی مراجعه کنید.

محصولطولمحل بارگیریقیمت
ناودانی ۸ فولاد تهران۶ مترانبار شاد آباد۲۷,۰۰۰ تومان
ناودانی ۸ شکفته مشهد۶ مترانبار شاد آباد۲۷,۰۰۰ تومان

ناودانی ۸ چیست؟

به طور کلی انواع ناودانی ها U یا C شکل هستند که به طور متوسط از سایز یا ارتفاع بال ۴ تا ۱۲ استفاده می شود. از ناودانی ۸ می توان در ساختمان سازی و برای ایجاد قاب، پایه، خرپا و بادبند ها استفاده کرد. ناودانی ۸ در کارخانه های متفاوت با مواد گوناگون و در طول های مختلفی تولید می شود. لذا قبل از خرید بهتر است کاربرد ناودانی را برسی کنید و طبق نیاز خود سفارش دهید. 

ناودانی ۸ قیمت

برای خرید ناودانی ۸ بهتر است قیمت روز آن را برسی کنید که به عوامل متفاوتی وابسته است. از جمله آن عوامل می توان به قیمت ارز و بازار بورس، عرضه و تقاضای بازار، شرایط اقتصادی کشور و نوسانات بازار اشاره کرد. به همین دلیل قیمت تمام شده ناودانی هر روز دستخوش تغییرات می شود. کارشناسان ما به صورت روزانه جدول قیمت را آپدیت می کنند تا شما بتوانید هرچه سریع ترازقیمت تمام شده ناودانی در آن روز مطلع شوید.

قیمت ناودانی ۸ سبک

ناودانی سبک از وزن کمتری نسبت به وزن استاندارد جدول اشتال برخوردار است و به همین علت موارد کاربردی متفاوتی نسبت به دیگر انواع ناودانی دارد. همچنین به دلیل داشتن وزن کمتر، قیمت ناودانی سبک ارزان تر از ناودانی سنگین است. این نوع بیشتر در ساختمان سازی به کار می رود. شما می توانید در جدول فوق، قیمت ناودانی ۸ سبک را از کارخانه های مختلف مشاهده کنید.

قیمت ناودانی ۸ سنگین

همانطور که تا اینجا گفته شد، وزن ناودانی سنگین طبق جدول استاندارد می باشد و از ناودانی ۸ سبک نیز، سنگین تر است. به همین ترتیب قیمت ناودانی ۸ سنگین بالاتر از نوع سبک آن است. به ناودانی ۸ سنگین، ناودانی اروپایی و هم وزن اروپایی نیز گفته می شود. شما می توانید در جدول بالا قیمت ناودانی سبک و سنگین را از کارخانه های مختلف مشاهده کنید. 

ابعاد ناودانی ۸

هرگاه صحبت از سایز ناودانی باشد، منظور اندازه طول جان یا همان اندازه فاصله بین دو بال می باشد. برای مثال ناودانی،۸ یعنی طول جان ۸ سانتی‌متر (۸۰ میلی‌متر) است. هر شاخه ناودانی می تواند در ارتفاع ۶ یا ۱۲ متر تولید شود. البته برای داشتن ارتفاع دلخواه و مناسب پروژه خود، می توانید شاخه ها را پس از خرید برش داده یا به یکدیگر جوش دهید. سایت آهن میثاق دسترسی به قیمت ها را برای خریداران راحت کرده است. شما می توانید در هر تاریخ از جدول قیمت ناودانی ۸ در بالای این صفحه استفاده کرده و در جریان قیمت روز ناودانی قرار بگیرید.

خرید ناودانی از سایت آهن میثاق

جهت خرید ناودانی ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *