میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت نبشی ۱۰

قیمت نبشی ۱۰ در شادآباد

قیمت نبشی بسته به نوع و کیفیت آن متفاوت است. اما در مورد نبشی ۱۰، باید گفت که قیمت آن نسبت به سایر انواع نبشی، چندان گران قیمت نمی‌باشد و معمولاً در بازار به صورت عمده فروخته می‌شود. قابل ذکر است که قیمت‌ها در مناطق مختلف شهرستان‌ها و استان‌های کشور با توجه به شرایط بازار و عوامل دیگر ممکن است متفاوت باشد. لذا سایت آهن میثاق همواره در تلاش است تا پایین ترین قیمت نبشی ۱۰ را در اختیار خریداران قرار دهد. در جدول این صفحه می توانید قیمت نبشی ۱۰ را از تولیدی کارخانه های مختلف مشاهده کنید. 

آخرین بروزرسانی ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

محصولطولمحل بارگیریقیمت
نبشی ۱۰ شکفته مشهد۶ مترانبار شاد آباد۲۶,۷۰۰ تومان
نبشی ۱۰ ابهر۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۱۰ آریان فولاد۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۱۰ ناب تبریز۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۱۰ مگا استیل۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۱۰ یزد۶ مترانبار شاد آباد۲۵,۶۰۰ تومان
نبشی ۱۰ فولاد اشتهارد۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۱۰ آونگان اراک۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید

ابعاد نبشی ۱۰

زمانی که صحبت از ابعاد و سایز نبشی می شود، منظور سایز بال های نبشی می باشد. برای مثال ابعاد نبشی ۱۰ یعنی هر کدام از بال های نبشی، ۱۰ سانتی‌متر است. نبشی ۱۰ به دلیل داشتن بال های بزرگ‌تر و وزن بیشتر، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد اما این سایز می تواند بار های سنگین تری را نیز تحمل کند و در پروژه های بزرگ تری به کار رود.

قیمت نبشی ۱۰ در ۱۰

عوامل گوناگونی از قیمت کارخانه گرفته تا هزینه های حمل و نقل و همانند آن ها بر قیمت نبشی ۱۰ در ۱۰ تاثیر گذارند. اما این عوامل قابل پیش بینی نیستند و ممکن است به دلیل نوسانات بازار، بالا و پایین شدن قیمت ها روی هزینه پروژه تاثیرات منفی بگذارد. بهتر است پیش از خرید از قیمت روز نبشی ۱۰ در ۱۰ مطلع شوید و هر روز هزینه پروژه خود را با جدول مقایسه کنید.

خرید نبشی ۱۰*۱۰

از آنجا که در قسمت قبل نیز گفته شد، پیش از اقدام به خرید نبشی ۱۰*۱۰ بهتر است از قیمت آن اطلاعات کافی داشته باشید. ابتدا سایز نبشی مورد نظر پروژه تان را پیدا کرده و پس از برآورد قیمت از کارخانه مورد نظر خود، اقدام به خرید کنید. همچنین توجه کنید که در قیمت تمام شده، هزینه های حمل و نقل نیز لحاظ شده باشد. جهت اطلاع از قیمت نبشی ۱۰*۱۰ به جدول بالای همین صفحه رجوع کنید. و برای اطلاع از قیمت دیگر سایز های نبشی، از صفحه قیمت نبشی کمک بگیرید.

نبشی ۱۰ قیمت و عوامل مؤثر بر آن

علاوه بر سایز، وزن و کارخانه تولید کننده، میزان تورم و قیمت فولاد در بازار های جهانی نیز تاثیر بسزایی در تعیین قیمت نبشی ۱۰ دارد. سریع ترین راه حل برای اطلاع از قیمت روز نبشی ۱۰*۱۰، استفاده از جدول قیمت سایت آهن میثاق است. در بالای این صفحه می توانید قیمت نبشی ۱۰ را از کارخانه هایی همچون اسپیرال اصفهان، شکفته مشهد، فولاد اشتهارد، آریان فولاد و … مشاهده کنید. همچنین می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمت، پیش فاکتور خود را نیز دریافت کنید.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *