میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت نبشی ۱۲

نبشی یکی از پرکاربرد ترین مقاطع فلزی در انواع ساختمان ها و سازه های شهری و صنایع می باشد. یکی از سایز های نسبتا سنگین این محصول، نبشی ۱۲ است که تحمل بار های سنگین تر را دارد و در پروژه های بزرگ‌تر به کار می رود. البته پیش از خرید نبشی ۱۲ بهتر است به این نکته توجه کرد که سازه مورد نظر چه میزان بار را تحمل می کند تا از خرید اشتباه دوری کرد. جهت اطلاع از قیمت نبشی ۱۲ از کارخانه های متعدد کشور، می توانید از جدول درج شده در این صفحه استفاده کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت دیگر سایز های این محصول، می توانید به صفحه قیمت نبشی مراجعه کنید.

محصولطولمحل بارگیریقیمت
نبشی ۱۲ ابهر۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۱۲ آریان فولاد۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۱۲ ناب تبریز۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۱۲ مگا استیل۱۲ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۱۲ آونگان اراک۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید

قیمت روز نبشی ۱۲ 

عوامل مختلفی بر تعیین قیمت نبشی ۱۲ تاثیر گذارند. این عوامل شامل جنس نبشی، کارخانه سازنده آن، وزن، بازار های ارزی، قیمت آهن و مواد مورد نیاز، قیمت در بازار های خارجی و هزینه های حمل و نقل و مشتقات آن مانند هزینه سوخت می باشد. اما به طور کلی نمی توان این عوامل را به صورت روزانه بررسی کرد. به همین علت بهترین راه اطلاع از قیمت نبشی ۱۲ امروز، استفاده از جدول های سایت آهن میثاق است. کارشناسان ما به صورت روزانه جدول را با پایین ترین قیمت های بازار آپدیت می کنند تا خریداران عزیز بتوانند هزینه های خود را بررسی کرده و خریدی آسان داشته باشند. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

قیمت نبشی ۱۲ سبک

همانطور که از معنی کلمه سبک می توان فهمید، وزن نبشی ۱۲ سبک پایین‌تر از وزن استاندارد است. به همین علت می توان گفت قیمت نبشی ۱۲ سبک مقداری ارزان‌تر است. از در پروژه خود نیازی به تحمل بار های خیلی سنگین ندارید، این محصول می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در جدول فوق قیمت نبشی شماره ۱۲ را در دو نوع سبک و سنگین برای شما آماده کرده ایم که می توانید با توجه به آن ها هزینه های پروژه خود را تخمین بزنید.

قیمت نبشی ۱۲ سنگین

برعکس چیزی که در بالا گفته شد، وزن نبشی ۱۲ سنگین بیشتر و مطابق با استاندارد جدول اشتال می باشد. از این رو توانایی تحمل بار های به نسبت سنگین تری را نیز دارد. قیمت نبشی ۱۲ سنگین از تولیدی کارخانه های محتلف، متفاوت است و روزانه درگیر نواسانات بازار می شود. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت نبشی ۱۲ امروز با شماره های درج شده تماس بگیرید.

خرید نبشی از سایت آهن میثاق

جهت خرید نبشی ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت نبشی، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *