میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت نبشی ۳

قیمت نبشی ۳ انبار شادآباد

قیمت نبشی ۳ بر اساس موارد مختلفی تعیین می شود مانند برند تولید کننده، تورم و نوسانات بازار، قیمت دیگر محصولات فولادی هر کارخانه و دیگر عوامل مشابه. با این حال اطلاع از قیمت روز نبشی ۳ کاری دشوار است که سایت آهن میثاق آن را برای متقاضیان راحت نموده. شما می توانید در جدول بالای این صفحه قیمت نبشی سه را از تولیدی کارخانه های مختلف مشاهده کرده و متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

محصولطولمحل بارگیریقیمت
نبشی ۳ اسپیرال اصفهان۶ مترانبار شاد آباد۲۹,۰۰۰ تومان
نبشی ۳ شکفته مشهد۶ مترانبار شاد آباد۲۷,۵۰۰ تومان
نبشی ۳ ظهوریان۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۳ آی هان۶ مترانبار شاد آباد۲۶,۵۰۰ تومان
نبشی ۳ ناب تبریز۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید

نبشی ۳ قیمت و ابعاد آن

نبشی ها در سایز های مختلفی از سایز ۲ تا ۱۲ عرضه می شوند که یکی از آن ها نبشی ۳ می باشد. منظور از نبشی ۳ یعنی اندازه هر کدام از بال های دو طرف، ۳ سانتی‌متر (یا ۳ میلی‌متر) باشد. از آن جا که این سایز وزن کمی دارد، پس نباید در پروژه هایی با وزن بار سنگین به کار رود. البته قیمت نبشی۳ به دلیل دارا بودن وزن کمتر،پایین‌تر از دیگر سایز های نبشی می باشد که در جدول نیز قابل مشاهده است. اگر در پروژه خود نیاز به دیگر سایز های نبشی دارید، می توانید از صفحه قیمت نبشی کمک بگیرید و قیمت بقیه سایز ها را نیز مشاهده کنید.

قیمت نبشی ۳ سبک

نبشی ۳ سبک بیشتر در پروژه هایی با تحمل بار های سبک‌تر به کار می رود. به همین علت ممکن است مناسب همه پروژه ها نباشد. هر چند قیمت نبشی ۳ سبک پایین‌تر از سایر انواع این پروفیل آهنی است، اما ممکن است به اندازه دیگر سایز های نبشی مورد استفاده قرار نگیرد. بهتر است پیش از خرید نبشی ۳ سبک، از نیاز های پروژه خود به خوبی آگاه باشید. شما می توانید قیمت نبشی ۳۰*۳۰ از کارخانه های مختلف را در جدول بالای این صفحه مشاهده کنید.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *