میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت نبشی ۴

قیمت نبشی ۴ در آهن آلات میثاق

نبشی ها در سایز های متفاوت از مقاطع پرکاربرد فولادی هستند که نقش مهمی در مقاومت سازه ایفا می کنند به طوری که می توان آن ها را از مهم ترین مصالح مورد نیاز ساخت و ساز برشمرد. به همین سبب اطلاع از قیمت دقیق روز نبشی برای پیشبرد بهتر پروژه حائز اهمیت است. کارشناسان ما در سایت آهن میثاق قیمت نبشی ۴ را به صورت روزانه بررسی کرده و پایین ترین قیمت بازار را در جدول فوق برای شما درج می کنند تا بتوانید به راحتی برند های مختلف نبشی را بررسی کرده و مناسب ترین قیمت نبشی چهار را برای نیاز خود پیدا کنید. همچنین می توانید برای دیدن قیمت بقیه سایز های نبشی، به صفحه قیمت نبشی مراجعه کنید.

محصولطولمحل بارگیریقیمت
نبشی ۴ اسپیرال اصفهان۶ مترانبار شاد آباد۲۹,۰۰۰ تومان
نبشی ۴ شکفته مشهد۶ مترانبار شاد آباد۲۷,۰۰۰ تومان
نبشی ۴ ظهوریان۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۴ فولاد پارسه۶ مترانبار شاد آباد۲۶,۲۰۰ تومان
نبشی ۴ ابهر۶ مترانبار شاد آباد۲۵,۷۰۰ تومان
نبشی ۴ نستا۶ مترانبار شاد آباد۲۶,۲۰۰ تومان
نبشی ۴ آریان فولاد۶ مترانبار شاد آباد۲۶,۰۰۰ تومان
نبشی ۴ منظومه اصفهان۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۴ جاوید بناب۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۴ ناب تبریز۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید

وزن و قیمت نبشی ۴ سبک

نبشی ۴ (ضخامت ۴ سانتی‌متر) از پرکاربرد ترین انواع نبشی محسوب شده که در انواع ساخت و ساز های شهری به کار می رود. این محصول به دلیل داشتن سایز متعادل در بین انواع نبشی، توسط کارخانه های متعددی تولید شده و کاربرد بسیاری در ساخت و ساز دارد. منظور از نبشی ۴ سبک، آن دسته است که وزن پایین تری نسبت به جدول اشتال دارند. از نبشی سبک در مواردی با تحمل بار کمتر استفاده می شود. اما با توجه به کاربرد گستره این سایز، قیمت نبشی ۴ سبک از کارخانه های گوناگون، متفاوت است. کارشناسان آهن میثاق با رصد همیشگی بازار همواره آماده ارائه مشاوره به شما می باشند. لذا جدول قیمت نبشی شماره ۴ سایت آهن میثاق حاوی دقیق ترین و پایین ترین قیمت ها بوده و دائما به روزرسانی می شود. 

قیمت نبشی ۴۰*۴۰ سنگین

نبشی ها همانطور که در سایز های گوناگون تولید می شوند، وزن متفاوتی نیز دارند. این عامل نقش مهمی در تعیین قیمت انواع نبشی دارد زیرا که هرچه وزن مقطع فولادی بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. از این رو قیمت نبشی ۴ سنگین بالاتر از قیمت نبشی ۴ سبک می باشد. هر کدام از نبشی های سبک و سنگین کاربرد جداگانه  و به خصوصی دارند پس بهتر است طبق استاندارد پروژه خود اقدام به خرید نبشی کنید. در جدول فوق می توانید قیمت نبشی ۴ سنگین را از کارخانه های مختلف تولید کننده این محصول مشاهده کنید.

قیمت روز نبشی ۴

همانطور که در این مقاله گفته شد، نبشی ۴ به دلیل کاربرد زیاد خود در انواع ساخت و ساز های رایج، تقاضای زیادی نیز در بازار دارد. همین امر موجب ایجاد نوسان در قیمت نبشی ۴ می گردد که باعث سردرگمی خریداران شده است. قیمت انواع نبشی هر روز از سوی کارخانه های تولید کننده به بازار ارائه می گردد و کارشناسان آهن میثاق جدول فوق را بر اساس قیمت ها، به روزرسانی می کنند. بنابراین جهت اطلاع از قیمت روز نبشی ۴ می توانید جدول قیمت بالای این صفحه را بررسی کنید.

قیمت یک شاخه نبشی ۴

مانند دیگر مقاطع فولادی در بازار، تعیین قیمت آهن نبشی ۴ نیز وابسه به عوامل متعددی است. از جمله عوامل موثر برآن می توان در کنار سایز و جنس مواد به برند کارخانه، شرایط اقتصادی، قیمت ارز و بازار بورس و همچنین قیمت دیگر محصولات فولادی هر کارخانه اشاره کرد. میزان تورم و قیمت فولاد در بازار های جهانی نیز تاثیر بسزایی در تعیین قیمت نبشی ۴ امروز دارد. با این حال جدول قیمت سایت آهن میثاق همواره دقیق بوده و شما را از نوسانات گیج کننده بازار به دور می کند. هنگام تعیین قیمت نبشی ۴، می توان آن را به صورت شاخه ای یا کیلویی قیمت گذاری کرد. جهت اطلاع از قیمت هر شاخه نبشی ۴ با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان سایت آهن میثاق شما را راهنمایی کنند.

همچنین می توانید به  جدول بالای صفحه رجوع کنید که قیمت های آن در هر روز متعلق به همان تاریخ می باشند. پس با خیالی راحت میزان سرمایه مورد نیاز پروژه خود را با استفاده از جدول قیمت نبشی ۴ امروز بررسی کرده و تخمین بزنید. 

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *