میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت نبشی ۸

قیمت نبشی ۸ در بازار شادآباد

در سازه های مختلف از نبشی ۸ در گوشه ها و به طور کلی جهت مقاوم‌سازی و استحکام سازه استفاده می شود. هر چند که کاربرد های این محصول متنوع است، اما باید در نظر داشت که قیمت نبشی ۸ نسبتا بالاتر از سایز های کوچک‌تر از آن است. و آن هم به دلیل داشتن وزن بیشتر می باشد. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که اگر پروژه ای ساده‌تر دارید که نیاز به تحمل بار های سنگین نیست، انتخاب نبشی ۸ گزینه مناسبی نمی باشد. شما می توانید در جدول بالای این صفحه قیمت نبشی ۸ از کارخانه های مختلف تولید کننده مشاهده کنید. برای دیدن قیمت بقیه سایز های نبشی، به صفحه قیمت نبشی مراجعه کرده و از جدول قیمت آن استفاده کنید.

آخرین بروزرسانی ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

محصولطولمحل بارگیریقیمت
نبشی ۸ شکفته مشهد۶ مترانبار شاد آباد۲۶,۷۰۰ تومان
نبشی ۸ ظهوریان۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۸ آریان فولاد۶ مترانبار شاد آباد۲۵,۸۰۰ تومان
نبشی ۸ منظومه اصفهان۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۸ ناب تبریز۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۸ مگا استیل۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۸ یزد۶ مترانبار شاد آباد۲۵,۴۰۰ تومان
نبشی ۸ آونگان اراک۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید

قیمت نبشی ۸ سنگین

نبشی سنگین به آن دسته گفته می شود که دارای وزنی مطابق با وزن استاندارد تعریف شده می باشند. این نوع یعنی نبشی ۸ سنگین، توانایی تحمل بار های نسبتا سنگین و سنگین را دارد. هرچند همین موضوع تاثیر بسزایی روی قیمت نبشی ۸ سنگین می گذارد و آن را گران‌تر می کند. به غیر از وزن، عوامل دیگری همچون برند تولید کننده، قیمت بازار های ارزی و وضعیت اقتصادی کشور نیز در تعیین قیمت روز نبشی ۸ دخیل هستند. جهت اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

نبشی ۸ قیمت و ابعاد

نبشی که از اصطلاح “گوشه” به کار گرفته شده، دارای دو بال برابر یا نابرابر است که وظیفه مستحکم کردن سازه را در گوشه ها به عهده دارد. هر گاه اندازه بال های نبشی ۸ سانتی‌متر (یا ۸ میلی‌متر) باشد، به آن نبشی ۸ گفته می شود. به طور کلی کاربرد نبشی بال مساوی بیشتر است. شما می توانید در جدول فوق قیمت نبشی ۸۰*۸۰ کارخانه های سراسر کشور را به صورت روزانه بررسی کنید تا هزینه های پروژه خود را تخمین زده و خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید. سایت آهن میثاق همواره در تلاش است تا پایین ترین قیمت های بازار را به متقاضیان عزیز ارائه کند. 

قیمت نبشی ۸ سبک

همانطور که از معنی کلمه “سبک” پیداست، نبشی سبک دارای وزن پایین تری نسبت به وزن استاندارد است که همین امر نیز موجب پایین‌تر بودن قیمت نبشی ۸ سبک نسبت به نبشی ۸ سنگین می باشد. از آن جا که نبشی سبک وزن کمتری را تحمل می کند، پیش از خرید آن از نیاز های پروژه خود مطمئن شوید تا پس از خرید به مشکل بر نخورید. اگر پروژه تان نیازمند این سایز می باشد، جهت تخمین هزینه ها از جدول قیمت نبشی ۸ استفاده کنید یا با کارشناسان آهن میثاق تماس گرفته تا شما را در روند خرید، راهنمایی کنند.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *