میلگرد

 

شرکت تجارت آهن آلات میثاق

قیمت نبشی ۹

یکی از سایز های پرکاربرد نبشی، نبشی ۹ است. به علت داشتن وزن بیشتر، این سایز تحمل بار های نسبتا سنگین تری نسبت به سایز های کوچکتر از خود دارد. البته بهتر است پیش از خرید نبشی ۹ به مصالح مورد نیاز پروژه خود توجه کافی داشته باشید تا دچار از دست رفتگی سرمایه خود نشوید. جهت اطلاع از قیمت نبشی ۹ و خرید آن، می توانید از جدول قیمت درج شده در این صفحه استفاده کنید. کارشناسان ما به صرت روزانه جدول را با قیمت های رقابتی آپدیت می کنند. همچنین جهت اطلاع از قیمت سایز های دیگر، به صفحه قیمت نبشی مراجعه کنید.

محصولطولمحل بارگیریقیمت
نبشی ۹ شکفته مشهد۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۹ آریان فولاد۱۲ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۹ ناب تبریز۶ مترانبار شاد آباد۲۶,۷۰۰ تومان
نبشی ۹ مگا استیل۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید
نبشی ۹ آونگان اراک۶ مترانبار شاد آبادتماس بگیرید

نبشی ۹ قیمت روز و سایز

ار آن جا که قیمت نبشی به سایز آن بستگی دارد، هرچه ابعاد آن بزرگتر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. برای مثال نبشی ۹ سانتی‌متر یا همان نبشی ۹۰*۹۰ (۹۰ در ۹۰) میلی‌متر قیمت بالاتری نسبت به سایز های کوچتر و قیمت پایین تری نسبت به سایز های بالاتر از خود دارد. قیمت نبشی ۹ امروز از کارخانه های مختلف در جدول این صفحه درج شده است که شما به راحتی می توانید هزینه های پروژه خود را بررسی کنید.

قیمت نبشی ۹ سبک

نبشی شماره ۹ به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می شود. دسته سبک وزنی کمتر از وزن استاندارد جدول اشتال دارند و به همین دلیل به نام نبشی ۹ سبک شناخته شده اند. به طور کلی قیمت این محصول از تولیدی کارخانه های مختلف، متفاوت است اما باید این نکته را در نظر داشت که به علت سبک‌تر بودن، قیمت نبشی ۹ سبک کمی ارزان‌تر است.

قیمت نبشی ۹ سنگین

منظور از نبشی ۹ سنگین آن است که وزنی برط بق وزن استاندارد دارد. هچنین به این محصول نبشی اروپایی و هم وزن اروپایی نیز گفته می شود. بدیهی است که به علت دارا بودن وزنی بیشتر، قیمت نبشی ۹ سنگین از قیمت نبشی ۹ سبک بالاتر خواهد بود. جهت اطلاع از قیمت روز این محصول و یا دریافت پیش فاکتور با شماره های درج شده تماس بگیرید.

خرید نبشی از سایت آهن میثاق

جهت خرید نبشی ابتدا هزینه های خود را بررسی کرده سپس با کارشناسان ما توسط شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

پیش فاکتور مورد نیاز در کمترین زمان برای شما ارسال شده و شما بایستی در صورت رضایت از قیمت فاکتور، با ما تماس گرفته و جهت دریافت فاکتور نهایی خود اقدام کنید. 

در ادامه با پرداخت مبلغ توافقی، فاکتور شما ثبت و حواله انبار صادر می گردد. مبلغ باقی مانده از فاکتور هنگام تحویل بار تسویه می شود. 

توجه داشته باشید که در صورت افزایش قیمت، مبلغ فاکتور شما تغییر نخواهد کرد.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *